1:48 -projektini alkaa muistuttaa taloa vai mitä? Projekti on edennyt vimmaisella aikataululla yöhön valvoen ja vapaapäivät ja -pyhät hyödyntäen. Yhtään osaa en ole kadottanut ja ainoastaan yksi pikku pala etsii vielä paikkaansa. Kaiken kaikkiaan mukava kitti tämä Petit Palais. Kitin realistisuus on hämmentävän tarkkaa. Liikutaan pienoismallin ja nukkekodin rajamailla.
Maalipullot tukevat päätyseiniä pystyssä, ne kun ovat vielä irrallaan. Niiden kiinnittämisen jälkeen sisätiloihin on asiaa vain pinsettien avulla.

Katosta tulee peltikatto. Liimasin paperipäällysteistä 1mm paksuista kukkalankaa peltien saumoiksi. Päälle tulee silkkipaperi pelliksi ja maalikerroksia.
Katto on kartonkihuppu, mutta se tukevoitui lisää rautalankojen liimaamisesta. Kattoikkunat olivat hieman haasteelliset kiinnitettävät, vaikka katossa on aukot niitä varten. Savupiiput samoin kootaan kartongista, ylimmät osat ovat mdf-levyä.
Ullakko näyttää nyt tältä.
Vielä lähikuva julkisivusta, joka seisoo vaakasuoran levyn varassa.




















































